Горбачов: „Целта на живота ми беше унищожението на комунизма“

Реч на Михаил Горбачов в Американския университет в Турция "Целта на целия ми живот беше унищожението на комунизма, непоносимата диктатура над хората. Аз напълно бях подкрепян от жена ми, която разбра необходимостта от това дори по-рано, отколкото аз. В името на постигането на тази ми цел аз използвах служебното си положение в партията и страната. … Нататък Горбачов: „Целта на живота ми беше унищожението на комунизма“

US експерт: „Американците 20 години търпеливо подготвяха безредиците в Украйна“

Бившият сътрудник на американското разузнаване Скот Рикард сподели пред RT, че американските спецслужби над 20 години работят над сценария за настоящите събития в Украйна и са вложили за реализацията му огромни средства. "За подготовката на настоящите събития в Украйна бяха нужни 20 години, а финансовите вливания от страна само от страна на един донор ( … Нататък US експерт: „Американците 20 години търпеливо подготвяха безредиците в Украйна“

„Гвардейците“на Майдана

След конфликта с Ярош властта в Киев остана без опора Убийството на Музичко само ускори неизбежния процес на сблъсък между настоящата власт в Киев и нейната неотдавнашна опора - нацитата-радикали от "Десен сектор". След като на 27 март "Десен сектор" предприе щурм срещу сградата на Върховната Рада (или поне така активно се внушаваше), министърът на … Нататък „Гвардейците“на Майдана

Третата световна война се отлага?

Обама смята, че "анексирането на Крим" заплашва националната сигурност и външната политика на САЩ. И за да му повярват на внушението, той дори обяви извънредно положение. Никой не знае с каква цел спретна този гаф Обама, но оттогава измина доста време и руснаците вече трябва да усетят последствията от това негово решение... "Аз, президентът на … Нататък Третата световна война се отлага?